Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

varit hemma och ätit lunch nu tillbaka till universitetet för mer plugg

Kategori: Jonna

Har precis ätit lite mat, blev ris, sås och fiskpinnar :) Hade lektion i morse sen satt jag och läste en halv timme ungefär men var svårt att koncentrera  sig eftersom jag dels var hungrig och sen att det var lunch så var mycket spring och liv. Ska iaf tillbaka dit nu, känner att jag får sjukt mycket mer gjort där än hemma. Har ingen aning om vad som händer i kväll, tror det blir en lugn kväll med någon film från viaplay som uppladning för morgondagens finsittning. 
 
Nu måste jag dra så vi hörs kanske senare, ha det bra så hörs vi när vi hörs <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: