Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

På väg till Örebro

Kategori:

Sitter på tåget mellan Katrineholm och Hallsberg, ska byta tåg i Hallsberg sen för att åka vidare till Örebro. Är trött i kroppen i dag, speciellt i ena knät:( ramlade på stallplan i fredags och slog i knät sen så har jag ridit i hoppsadeln med vanliga stigbyglarna så mina knän är rätt så trötta. Brukar funka att rida i hoppsadeln en dag med de stigbyglarna men inte två. Tur att det finns ledade stigbyglar :)

När jag kommer till Örebro blir det att åka hem och lämna alla mina grejer för att sen åka till affären för att handla mat sen hem för att laga mat och fixa med lägenheten :)

I morgon blir det plugg hela dagen :/

Just nu står vi still med tåget också då det var något fel med växlarna så hoppas på att jag hinner med nästa tåg.

Men ni får ha det så bra så hörs vi :)

Älskade ponny ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: