Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Huvudet är fortfarande tomt

Kategori: Jonna

Känner att lusten till att blogga är hög men har ingenting att skriva om är liksom tomt i huvudet. Iaf så var jag i stallet i dag och visade min prinsessa för en familj, insåg då att det kanske var sista gången jag red min prinsessa för åker ju tillbaka till Örebro i morgon sen stannar jag där ungefär en månad då jag är fadder och ska ta hand om introduktionen för de nya handelshögskolan studenterna. När jag sen kommer hem så är hon troligtvis inte kvar eller så ska vi åka med henne då. Känns båda bra och dåligt, jag är ju färdig med henne och sen är jag för lång men jag älskar henne över allt annat hon har snart varit min i 4 år och 4 månader så det känns lite tungt. 
 
Nu ska jag se på systrar i jeans så ni får ha det så bra så hörs vi senare.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: