Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Tenta plugg och faddermöte

Kategori: Jonna

Började dagen med att plugga på Universitetet med jenny gick riktigt bra i dag också, så nu ska jag bara skriva om ett fuskpapper som vi får ha på tentan sen är jag redo för morgon dagens tentamen. 
 
Vid 4 var det dags för faddermöte, där vi fick information om nollningen och även fadderkickoffen som är på lördag :) Vi fick även våra tröjor så nu väntar vi bara på att fadderbrickorna och nollorna ska komma så att vi kan ha en grym månad.
 
Åkte hem och sen kom christoffer en stund så vi pratade och så, men det är inget som jag tar upp här. Men känns mycket bättre nu iaf.
 
 
Nu ska jag skriva det där pappret sen ska jag duscha och fixa naglarna och bara ta hand om mig själv. Så måste sätta fart nu så ni får ha det så bra så hörs vi i morgon KRAM KRAM :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: