Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

helgen och dagen

Kategori: Jonna

Blev nästan igen bloggning i helgen, har helt enkelt inte orkat.
 
I lördags så sov jag ändå till halv 11 vilket var riktigt skönt. Åt lunch och såg på tv. Vid 3 började jag fixa mig inför fadderkickoffen. Blev riktigt nöjd med min sminkning för kvällen. Tog bussen till stan vid halv 5, möte Jenny på oskarstorget där vi sedan gick till Simon för att träffa resten av faddergruppen, hade en riktigt trevlig förfest innan vi drog vidare till nivå. Väl på Nivå åt vi, dock var maten inte den bästa men ändå okej. Sen fortsatte festen med dans på ritz hela natten lång. Kom hem vid kvart över två med fötter som värkte efter denna underbart roliga kväll.
 
Söndags så vaknade jag vid 8 och kunde inte somna om, men vid 10 så somnade jag iaf och sov till halv 1. Slappade sedan resten av dagen.
 
Idag var det plugg och handling av mat. Nu ser jag på idrottsgalan så vi hörs i morgon :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: