Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

tenta, china, ridhus, pizza och gladiatorerna

Kategori: Jonna

Sitter och tittar på gladiatorerna. Är as trött, hehe höll på att somna förut när jag kom hem. Var ju som sagt tenta i morse, vet inte riktigt hur det gick egentligen för jag och jenny hade svarat olika på allt typ så vi får se helt enkelt. 
 
Efter tentasn så åkte jag och Jenny till stan för att äta china mat, åt buffé var riktigt gott. Satt där rätt så länge innan vi åkte hem till jenny, sen åkte vi iväg till ridhuset där jenny red lite, såg jätte fint ut :)
 
Åkte sedan och handlade mat sen åkte jag hem. La mig i soffan en stund och var nära på att somna så gick upp och lagade hemmagjord pizza, den blev riktigt bra och nu har jag lunch färdig till i morgon också för åt inte upp allt. 
 
Sitter och tittar på gladiatorerna och taggar inför morgondagens fadderkickoff. Måste dock gå och diska men det får bli i pausen ha det bra så hörs vi :) 
saknar färgen på håret jag hade där <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: