Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

vad gör man i Örebro när det inte är nollning?

Kategori: Jonna

Som rubriken lyder, vad gör man ärligt talat, har läst kurslitteraturen vi har för denna vecka redan tre gånger. Kollat på frågorna som vi ska svara på i morgon på grupppasset i grupp. Är skönt egentligen att det är en vilodag men har så extremt tråkigt :( hade först tänkt gå ut och gå men då började det regna så har inte jätte stor lust till det. Tror det blir en tidig sovtid i kväll. Nu ska jag iaf gå och duscha sen blir det väl tv i datorn som vanligt. Åker ju hem i morgon också så måste ta och packa lite, för hinner inte det i morgon tror jag eftersom jag ska kolla på ett rum och bestämma lite om rummet i morgon eftermiddag och sen ska jag hinna gå till tåget också :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: