Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Sitter på bussen någonstans mellan Arboga och örebro

Kategori:

Som rubriken lyder sitter jag på en buss ganska mycket försenad om jag säger så.

Dagen började iaf med att packa lite, sen in mot stan för fika med Anna vid 2 :) vid 3 drog hon hem och jag till rese för att ta tåget mot Eskilstuna 16:34. Resan mot Eskilstuna gick bra lite försening, var typ 5 min sent eller något. Sen i Eskilstuna ser jag att mitt tåg som ska gå 18:05 är försenat till halv 7 sen 10 i 7 sen 7 över 7 sen 20 över 7, tillslut blev det inställt:/ efter ett tag så får man reda på att det är buss som går 10 i 8. Så efter 2 timmar på station då bussen gick 5 över 8, så var jag iväg. Dock slapp jag byta i Arboga som det först var tänkt. Så nu sitter jag här iaf, ska byta buss vid centralen sen så hoppas det går någon buss typ direkt när jag kommer :) ha det så hörs vi :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: