Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

nu har det gått över tre veckor

Kategori: Jonna

Gud vad snabbt tiden går, i morgon så har jag varit i örebro i tre veckor. Kan inte riktigt förstå att det gått så länge. en annan sak som är sjuk är att jag inte suttit i sadeln på över 3 veckor nu. Saknar känslan att vara ett med ett så stort djur. Saknar att känna doften av häst, var så härligt här om dagen när jag, mamma och pappa gick in på hööks och jag kände lukten av hästgodis. Har förut inte tyckt att det har luktat speciellt gott, men då. Gud vad gott det luktade, var helt sinnes sjukt. Måste verkligen försöka åka till stallet i helgen när jag är hemma i norrköping. Att bara känna doften av värdens underbaraste djur. Saknart så sjukt mycket. Måste upp på hästryggen så snart som möjlgt, innan jag totalt går sönder av längtan. Nu måste jag duscha sen äta något sen blir det dra till Christoffer för förfest sen vidare till universitetet för den om talade collages festen :) Måste sätta fart nu så vi hörs senare, puss puss <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: