Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

norrköping och jobb

Kategori: Jonna

sitter i min säng och ska snart åka till jobbet för lite jobb, hade gärna varit kvar i örebro och hejat fram min nollningsgrupp till en förhoppniningsvis seger mot sportfånarna i GIH, men nu ska jag till jobbet och tjäna lite pengar, sen hem och packa det sista innan jag åker och träffar anna. Nästa vecka är sista veckan i lägenheten sen på lördag så flyttar jag till ett rum i en villa cirka 5 minuter med cykel i från universitetet. Kommer självklart leta efter något eget men det funkar så länge :) ha det bra för nu måste jag dra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: