Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Lektion

Kategori:

Sitter på universitetet och har en liten kort rast innan lektionen fortsätter med mer sannolikhets beräkningar :P just nu känns kursen relativt lätt för det mesta just nu är sånt man gjort tidigare i typ grundskolan :P efter detta blir det hem packa och äta något, sen vid 20 över 3 tar jag cykeln till mitt förhoppningsvis nya hem, för att presentera mig och kolla på rummet :) efter det blir det kolla på volleybollen och heja fram sesam till en förhoppningsvis vinst :) sen tar jag tåget hem till Norrköping :/ vill inte åka hem i dag men måste för börjar halv 12 i morgon. Hoppas på att det blir flera gånger vi går till sesams egna bar bryggan :) nu börjar jag så vi hörs senare <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: