Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

känns som att det går väldigt bra nu......

Kategori: Jonna

eller inte. I lördags så åkte min mobil ner i backen så skärmen spark, sen i går på jobbet så la jag fingret rätt på ett typ 300graders varmt ugnsgaller och fattade det inte så höll kvar en stund, så nu är hela mitt finger svullet och rött, idag sprak en av blåsorna så började rinna massa var ur det:( I dag så skulle jag åka bort och köpa en linda som jag kunde linda runt fingret, då märkte jag att någon stulit min cykel, kan folk inte bara ta och lära sig vad som är ditt och mitt :@ 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: