Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

idag börjar allvaret

Kategori: Jonna

Sitter i köket med frukost och datorn. Har internet och nya datorn nu så är sjukt skönt :) har nyss duschat så ska gå och fixa mig lite innan jag vid halv 1 drar mig mot universitetet och första föreläsningen :) Jag är taggad trotts gårdagens resa så är jag riktigt utvilad. I kväll blir det stadsvandring med nollegrupp 5 :) Nu ska jag sätta fart så hörs vi sen :) <3

Kommentarer

  • Rossakanin säger:

    SJUKT SNYGG DESIGN, as läcker!

    Svar: tack gumman <3
    Jonna Erixon

    2012-09-03 | 12:54:26
    Bloggadress: http://rossakanin.bloggplatsen.se
  • timetospare.blogg.se säger:

    En mac måntro? :P

    Svar: japp exakt :)
    Jonna Erixon

    2012-09-04 | 20:31:38

Kommentera inlägget här: