Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

hostar snart upp mina lungor

Kategori: Jonna

hatar detta, sitter och hostar och snorar hela tiden, hatar verkligen att vara sjuk :( är verkligen inte det ultimata att stå i ett varmt kök men feber, hosta och rinnande näsa lägg även till att det är långa köer i både kassan och driven. I dag var jag nära på att gå hem flera gånger för att jag var så slut, men åkte ändå till stallet efter jobbet och red min fina prinsessa. Kan inte beskriva hur lycklig jag var när jag satte mig upp på henne och red i väg. Var en så underbar känsla :)

Just det beställde en mobil i fredags när jag kom hem, dock kommer den inte förrän om cirka 4 veckor efter som den inte släpps förrän om två. Telefonen jag beställde är alltså inget mindre än en iphone 5 :) Nu ska jag fortsätta se på beck- levande begravd :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: