Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

gårdagen

Kategori: Jonna

I går var det dags för mer nollning, kvällen började hos Olle tillsammans med 4 andra noller och 4 faddrar, sen vidare till satin för lite mat och dryck, maten var väl sådär men var inte jätte hungrig så det var okej ändå. Sen gick vi över till ivy för att se på fotbollen, martchen var väl inte den mest spännande men med trevligt sällskap så gick det bra ändå, sen vidare till satin igen för dans. Vid typ halv 1 så drog jag och hanna till olle för att möta upp marcus, gick dock inte jätte bra då vi cyklade en väldig omväg men men vi kom fram till slut. Sen hade jag sällskap med dem, somnade direkt när jag kom hem. I kväll blir det piratfest :) så ska snart bege mig mot stan för att köpa något piratit :P Bloggar kanske mer under dagen om det finns tid för det, annars får ni ha det så bra så hörs vi <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: