Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

dags för party :D

Kategori: Jonna

snart drar jag till bea för ännu en kväll med party, i kväll drar vi till kåren för party. Blir dock ganska skaplig hemgång då jag måste upp skapligt i morgon eftersom jag ska flytta. Mamma och pappa kommer upp runt 11 någongång och då åker vi till något köpcentrum som jag just nu glömt namnet på :P Vi ska till ikea också tror jag. I morgon kväll så blir det fest på satin, hehe ska ha min onepiece då vi har bebistema i min nollegrupp :P Har under dagen varit på stan och köpt nappar sen köpte jag även en as snygg tröja på bik bok, nu måste jag dra så vi hörs senare :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: