Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

4 år

Kategori:

i dag för 4 år sedan så åkte jag och mamma hem från Skåne med världens finaste och underbaraste ponny i trailern. vi hade redan dagen innan åkt ner till Alexandra och hennes familj. efter många timmar i bil så stod du äntligen i din box, nu efter 4 år så har vi hunnit med väldigt mycket, massa träningar med både med och motgångar, tävlingar både själv och i lag, personbästa på nästan 67%, massor med härliga skogsturer, ridläger, bad och massor med andra roliga men även en del mindre roliga saker. älskar dig min underbara ponny <3










Kommentarer


Kommentera inlägget här: