Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

veckan

Kategori: Jonna

Idag har varit en skapligt lugn dag, vaknade vid halv 8. Åt frukost, gick till skolan, slutade 40 min tidigare. Åkte sedan hem och lagade köttfärssås och pasta samt soppa. Sen så åt jag lite mat, sen blev det lite tv tittande. Vid 4 åkte jag in till stan för fika med en kompis. Sen åkte jag hem och åt igen. 
 
Veckan som kommer ser ut så här ungefär:
 
Onsdag: Ledig men ska till skolan för plugg mellan 10 och 15, sen ska jag 16:30 åka och kolla på en lägenhet. Får se vad det är för någon, ligger dock ganska långt bort från universitetet men får som sagt se. Sen vet jag inte vad som händer, pratas om utgång men får se vad som händer.
 
Torsdag: lite plugg på förmiddagen, sen skola 15-17, sen har jag ingen anning om vad som händer.
 
Fredag: Skola, sen tåget till norrköping.
 
Lördag: Jobb 10:45-16:00
 
Söndag: Jobb 11:00-17:00, sen åker bilen mot ullared :)
 
Skriver även måndag: Ullared hela dagen :)
 
Nu blir det tv tittande så vi hörs i morgon <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: