Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

tillbaka i Örebro

Kategori: Jonna

Har haft en trevlig helg i Norrköping, var skönt att inte behöva stå i ett varmt kök denna helg iaf. I lördags så åkte jag till Skogslotten vid halv 8 åkte där i från vid 2 ungefär, då hade jag varit lite prisutdelare, banpersonal m.m Sen åkte jag och mamma direkt till stallet och sen vidare till dressyrtävlingen. Alltså det är sjukt hur duktig tränare jag har och för att inte tala om hennes 5 åring.
Var hemma runt halv 6 någon gång.

I går åkte jag till skogslotten vid halv 8 igen, satt i domartornet och hade hand om tidtagningen, var lite krångel med det men löste sig till slut. Sen vid halv 1 var tävlingarna slut och då åkte jag och mamma hem och byte om samt packade sen in till stan där jag köpte skal och skärmplast till iphonen (som kom i fredags, 4 veckors leverans tid?? tror inte det va, 1 vecka:D), köpte även ett par skor, eller mamma köpte dem men jag ska betala dem senare. Sen åt jag mamma och pappa på någon thai restaurang, var riktigt gått, åkte sedan ner till resecentrum för att sedan åka till örebro.

Har för övrigt as ont i halsen samt att jag gjort något med min ljumske så där har jag också ont. Men men får försöka kurera mig med halstabletter, panodil, näsdukar och vila. Nu ska jag dra till universitetet för lite plugg och sen föreläsning :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: