Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Tåget

Kategori:

Sitter på tåget mot Katrineholm där jag ska byta tåg till Hallsberg sen vidare till Örebro från Hallsberg.

Denna vecka bjuder på plugg som vanligt sen så måste jag hitta något att ha på mig på lördag då jag ska på inflyttningsfest hos bea :) hoppas på en trevlig kväll då.

Sen är det stort fokus på att bli frisk, det är absolut prio nr. 1 ;)

Orkade för övrigt inte blogga i går för når jag kom hem så var jag as trött. Jobbade dessutom över i 20 minuter typ då vi missat att jag slutat:P men men extra pengar gör ju inte så mycket :)

Iaf så får ni ha det så bra så hörs vi när vi hörs :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: