Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

skulle aldrig skrivit det

Kategori: Jonna

Skulle aldrig skrivit att jag var på väg att bli frisk, för i dag mår jag sämre igen. Men denna gång så är det ögonen och näsan som rinner :( Jaja vad är en bal på slottet. Vill dock börja träna nu, orkar inte med denna skit längre, nej nu ska vi tänka positivt. Inga negativa tankar här inte. Ha det bra så hörs vi när vi hörs <3
 
 
 
Min söta goseponny som tycker jag är elak som ska fota när hon vill ha moroten som är i min hand, tror hon vill äta upp mobilen också för den ser ju så god ut ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: