Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

sjukt kul och trevlig helg

Kategori: Jonna

Helgen började med fotboll på ivy med några av grabbarna från nollegruppen. Sen drog jag, Adam, Jimmy och Jörgen till Strömpis för lite party, doch var vi inte där så länge eftersom några ville att vi skulle gå till Noice, väl där så kom dem inte in så vi var bara där en stund. Så jag tog bussen hem vid 12 ungefär.

I går så hade en av mina faddrar inflyttningsfest, var ganska så mycket folk. Men var riktigt trevligt och roligt. Sen vid ungefär 11 så drog jag och några till in till stan för att käka på mcdonalds tog sedan bussen hem vid 20 över 12.

Dagen har varit lugn, har varit mest filmtittande på datorn och sen handlande av lite mat.

I morgon är det skola igen. Sista föreläsningen på denna del i kursen, är ledig onsdag men ska nog till skolan för att plugga lite med Alexander och Jenny. På fredag åker jag hem till norrköping, stannar där till på tisdag eftersom jag, mamma, lena och mia åker till ullared efter att jag slutat jobbet på söndag och sover där till på måndag. Då blir det shopping. Nu ska jag se på mer film så vi hörs i morgon <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: