Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Norrköping

Kategori:

Skönt att vara hemma i Norrköping och inte göra någonting typ. Eller var på vårdcentralen vid 2. De lyssnade på mina lungor, kollade i öronen och halsen. Sen tog de ett halsprov, sen var det bara att vänta 5-10min, eller?? Blev 40 min då läkaren glömde bort mig. Hade iaf ingen halsfluss, skönt. Var något virus av något slag samt en stor vaxpropp i ena örat. Men fick iaf hostmedicin X2 för hostan. Kommer troligtvis hosta och ha ont i halsen en vecka till. Kul, Nae inte direkt. Men men sånt är livet. Nu ska jag sova för i morgon ska jag till jobbet och jobba 10:45-16. Ha det bra så hörs vi :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: