Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

lektion, tentaplugg, faddermöte, mejlande

Kategori: Jonna

Nu är man hemma efter en lång dag i skolan, kom till skolan 20 i 10, satte mig och läse en stund. Sen vid kvart över 10 blev det lektion, gick dock efter halv lektionen då föreläsaren är så sjukt jobbig. Tycker inte man borde vara lärare om man blir arg om någon ställer en fråga eller säger att han har fel ( tydligen så kan han enligt sig själv inte ha fel för då kommer han med undanflykter så som att det var med flit och liknade) sen så pratar han en blandning mellan grekiska, svenska och engelska. Så är sjukt svårt att höra vad han säger, så man orkar bara lysna på honom i typ 45 min sen orkar man inte mer. Men iaf tillbaka till dagen, sen satt jag med Jenny och plugga till halv 4 ungefär sen satt vi och prata lite om allt och inget. Vid 4 var det fadder möte inför vårens nollning, varade typ en halv timme, sen åkte jag hem och mejlade lite om bostäder till bland annat kyrkan och op så får se. Hoppas på att få via kyrkan för då kan jag ha mina köpoäng hos öbo kvar sen så ligger det relativt nära och är egna lägenheter med kokvrå och sovalko. Nu ska jag ta och äta men vi hörs nog i morgon om jag inte fasnar i pluggandet för länge. Ha det så hörs vi <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: