Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Hej hej

Kategori:

Blev ingen mer bloggning i går. Hade mycket att plugga eftersom jag har övningstenta i morgon. Dock var jag så trött efter skolan eftersom jag sjuk så somnade vid 2 och sov typ 2 timmar sen blev det lite plugg efter det. Gick och la mig vid halv 9 typ med ont i halsen, huvudvärk m.m. Kände mig allmänt slut i kroppen. Somnade runt 9 och sov till typ 8.

Idag var det först föreläsning sen plugg med Jenny och sen lunch med Evelina, Calle och Erik. Åkte sedan till stan för att köpa en termometer. Men de hade ingen där, men köpte en på ett annat ställe, men när jag kom hem så fungerade den inte :(:(

I morgon så är det dags för dugga sen om jag hinner med 16:15 tåget så åker jag hem annars åker jag tidigt på fredag morgon.

Nu ska jag plugga lite till sen sova. Vi hörs i morgon <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: