Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Dags för lite jobb

Kategori: Jonna

Snart ska jag ta och åka till jobbet. Slutar 4 i dag men åker till Örebro i morgon på morgonen. Kollade lite på hur tågen och gick och vad det kostade. Visade sig att det nästan var 80 kr skillnad på att åka i dag som i morgon, så valde därför att  åka i morgon. Gårdagen gick bra på jobbet, stod på den andra sidan i köket och gjorde de friterade och kyckling menyerna, stod där till 3 iaf sen så stod jag i beställningen fram till 4:) Kom hem vid halv 5. Åt mat, hjälpte Louice med matten, sen gick jag och la mig vid 11 ungefär. Nu måste jag dra till jobbet men vi hörs senare i kväll eller något.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: