Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

underbart trevlig och rolig helg

Kategori: Jonna

Helgen började med att jag möte upp Elin på centralen  vid 8 sen drog vi till mc donalds för att äta lite. Efter det gick vi hem till mig fixade oss lite snabbt sen drog vi vidare in mot stan och strömpis. Var inne på strömpis vid kvart över 10, dansade och hade kul. Tog dock 20 i 12 bussen hem för att vi var så trötta. Somnade direkt när vi kom hem.
 
Vaknade runt 9 i går. Tog det lite lugnt, fixade oss, åt frukost. Sen vid halv 12 tog vi bussen mot stan där vi byte buss för att åka till marieberg gallerian. Köpte inte så mycket men blev lite nagelgrejer, underkläder, två foton och två ramar till dem. Åt china mat, sen åkte vi hem och tog det lugnt någon timme innan vi fixade oss för att sedan dra på förfest. Vid 10 drog vi till frimis där det vet du spelade, drog där i från vid 1 eftersom jag hade så ont i fötterna samt var hungrig. Satt inne på mc donalds en stund innan vi tog bussen vid kvart i 2. Var hemma strax efter 2. Somnade direkt
 
Idag vaknade vi runt halv 11. Har typ inte gjort någonting under dagen utan vi tog det bara lugnt. Vid 20 över 3 tog vi bussen till centralen då elins tåg gick vart över 4. När hon hade åkt så åkte jag till ica för att handla. Nu sitter jag och tittar på film. Är rätt trött efter denna roliga helg så blir nog tidig kväll i kväll. 
 
I morgon börjar jag kvart över 4 så hade tänkt gå till gymmet innan. Nu ska jag fortsätta se på min film men här är iaf två bilder i från gårdagen :)
 
jag och elin :)
 
det vet du

Kommentarer


Kommentera inlägget här: