Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

trött jag blir

Kategori: Jonna

Pappa var precis här och hämtade lite tvätt och lämnade lite saker till mig. Bland annat så lämnade han min tröja som jag beställde från nelly. Detta är det jag blir så trött på. Förra gången jag beställde kläder från nelly så gick det tydligen inte att betala med kort för de drog pengar från kontot två gånger men ingen beställning gick igenom.  Så fick beställa med faktura vilket kostade extra (fick tillbaka pengarna efter någon dag). Fick iaf kläderna och sen nu för några veckor sedan fick jag ett presentkort på 100kr eftersom det hade blivit fel. Beställde då två tröjor. Men denna gång var det samma visa med betalningen fick ta på faktura även denna gång. När kläderna sedan kom så visade det sig att det blivit fel på deras lager saldo så den ena tröjan fanns inte i min storlek :( Blir riktigt trött på nelly om jag säger så. 
 
Är inte första gången som det krånglat för mig, för när jag, anna, elin och olivia var på en modevisning på puls i våras så fick man ett klädesplagg. Men tydligen blev det något fel med just min beställning så inga kläder dök upp. Suck, jag och nelly verkar inte funka så bra ihop. 
 
dagens diss går därför till nelly.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: