Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

längtar till helgen

Kategori: Jonna

Gud vad jag längtar till helgen:) ska till norrköping då. Åker redan på torsdag eftersom jag ska till tandis på fredag morgon. Sen på kvällen på fredag ska jag träffa Anna ( saknar henne så ska bli roligt att träffas igen). Hos Anna ska vi titta på film och spela sing star:)
 
Lördag ska jag till stallet, äntligen säger jag, ska rida ut på min fina ponny :) Sen ska jag bara vara hemma och se på tv och ta det lugnt.
 
Sen på söndag ska jag hoppträna för sophie:D länge sen jag hoppade nu, blir intressant att se hur det går eftersom jag inte hoppat sen maj. Sen har jag ju bara tränat dressyr för sophie så ska bli roligt att testa hoppning för henne också :)
 
Nu ska jag sova så vi hörs i morgon :) <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: