Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

jag är redo, planen är satt, nu tagga

Kategori: Jonna

Har pluggat som en tog både måndag tisdag och onsdag. I dag tog jag en lite lugnare dag, med inte alls lika mycket plugg. I morgon är det dags, hoppas på det går bra :) jag är taggad, jag har en bra plan på hur jag ska lägga upp tentan. det gäller att inte stressa, jag har 5 timmar på mig att lösa det. 
 
Dagen i morgon ser ut som följer:
 
9:00 uppstigning + frukost
10:00 gymma 1 timme
12:00 äta lunch
13:00 gå mot universitetet
14:00-19:00 tenta
cirka 20:00 möta elin på centralen
 
Sen får vi se vad som händer, kanske strömpis, annars hemma kväll :) nu ska jag titta på lite små saker till tentan så vi hörs kanske i morgon :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: