Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

härlig söndag

Kategori: Jonna

I dag var det en härlig men väldigt kall och grå söndag. Började med att jag åkte till stallet vid 12, sen vid 2 så var det hoppträning. Gick jätte bra, hoppade en bana 3 gånger på 8 hinder. Hon hoppade precis som innan jag tog uppehåll från hoppträningen för ett halvår sedan så det kändes bra.
 
Åkte sedan hem och duscha och fixa mig. Sen åkte jag och mamma till maxi och köpte hårfärg, mat och ett adventshjärta. Åkte sedan hem och färgade håret. Sen såg vi på solsidan och åt tacos. Nu sitter jag och ser på  beck, men är reklam nu så ska ta och packa lite innan jag ska mysa till det lite till med chips, cola och levande ljus. Ha det bra så hörs vi. 
 
PS. Ni får bilder på håret i morgon då de ligger på mobilen och jag orkar inte lägga in dem på datorn just nu DS.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: