Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Veckan som kommer

Kategori: Jonna

Tänkte ta och berätta lite om hur min vecka kommer se ut. Blir nog en rolig vecka med mycket olika aktiviteter både på fritiden och i skolan:)

Måndag: skola mellan 8.10 och 15.30, sitter kvar och pluggar till 16.45 för att sen dra till mammas jobb sen blir det stallet medans mamma är på möte. Tänkte rida lite på banan för att känna på henne till på tisdag. Efter jag varit i stallet så är det tänkt att jag ska börja gå mot skogslotten för att möta mamma där. Sen hem och plugga samt se på tv.

Tisdag: Skola mellan 8.10 och 12.25, sen körlektion 13-15.10, sen dressyrträning och plugg på kvällen. Är för övrigt dress up dag i skolan då:)

Onsdag: Skola mellan 8.10 och 16.30, men körlektion 13.00-13.40, sen blir det eventuellt stallet eller något. Efter det blir det plugg. Är för övrigt dress down dag i skolan då :)

Torsdag: Skolan mellan 11.00-12.10, sen körlektion 13.00-15.10?, sen blir det eventuellt stallet eller något. Efter det blir det plugg.

Fredag: Skola mellan ?- ? Har faktiskt ingen anning då det är temadag då. Sen ska jag se om jag hinner med stallet innan jag ska ta tåget till min kusin i stockholm:)

Lördag: stockholm

Söndag: Stockholm eller jobba på skogslottens majpokalen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: