Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Ingen tid

Kategori: Jonna

Har då sjukt mycket som ska jag ska hinna med i vardagen så blir att lägga bloggandet lite på sidan och ta det när jag hinner. Sitter just nu i skolan 30 minuter innan jag börjar har redan suttit i en kvart, ska ner till tandläkaren sen vid 10 sen ska jag och Olivia så i skolan och försöka sälja slut på vår produkt, utförsäljning nu för endast 99kr blir nyckelhittaren din:)

Sen i kväll blir det tacomiddag med klassen, åker dock hem tidigt då jag ska gå upp halv 6 för att åka till stallet sen mot Vingåker och hjälpa Mia på tävling:)

Nu måste jag plugga vidare, hörs kanske senare under dagen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: