Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Vill hem

Kategori: Jonna

Sitter hos tandläkaren och väntar på min tur, sen blir det skolan och sen körskolan. Sen ska jag skynda mig hem för i går kom de sista paketen till mig, var av ett är min balklänning:D vill hem och prova den nu direkt för hann inte hämta den i går för kunde inte hämta den förre 17 och dem stängde 18 och vi hade möte i stallet då. I det andra är det mina sommarklänningar:) den ena ska jag ha på kryssningen om 2 veckor minus 1 dag:) nu börjar nedräkningen:)

Noblesse vecka ser ut så här:
Måndag: dressyr på banan
Tisdag: hoppträning
Onsdag: vila
Torsdag: dressyrträning
Fredag: skritt ute
Lördag: Fälttävlands träning+ märkes tagning
Söndag: flytt + ev rida?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: