Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Shout it out

Kategori: Jonna

Nu sitter jag här igen ochförsöker komma på något att skriva, men vad är det? Jag vet inte riktigt för mina fingrar kommer inte på något att skriva direkt men kan väl ta och berätta lite om gårdags kvällen.

Varju tjejmys hos anna då men gin rummy och singstar:) Hade sjukt kul, sen vid 1 drog jag och olivia till henne väl där så satt vi uppe till 5 och planerade montern:) den kommer bli så sjukt nice. Vaknade i morse först vid 9 men somnade om sen vaknade jag vid 11 åt frukost ochsen vid 1 kom pappa och hämta mig.
Han bara hem för sen vardet dags att åka till stallet och ta hand om min älskade lilla princessa:)

Hon var jätte fin<3

Nu kommer jag inte på något mer att säga samt attjag måste börja fixa mig för i kväll blir det party med brudarna:D<3

Ha det så hörs vi i morgon<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: