Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

I am back

Kategori: Jonna

Nu börjar mitt liv bli lite lugnare och jag har därför tid att börja blogga igen.

Har saknat att blogga under den här tiden som jag varit borta och det är ju typ bara en vecka. Men iaf så är det inte alls lågnt kvar till ett härligt och välförtjänt lov. Tänkte ta och skriva hur mina veckor ser ut fram till lovet samt hur lovet kommer attse ut än så länge:)

Vecka 12

Fredag: Skolan
Lördag: Jobb, mia tävlar noblesse i kinda LD, LC
Söndag:Jobb

Vecka 13
Måndag: skola m. kalkylprov, stallet
Tisdag: Tandläkaren, skola
Onsdag: Skola
Torsdag: Skola, tandläkaren, dressyrträning
Fredag: Skola m. redovisning i idrottspsykologi?, stallet?
Lördag: Jobb, stallet
Söndag: Flytta ponnyn

Vecka 14

Måndag: Skola m. fotoprov, stallet
Tisdag: Skola, stallet
Onsdag:Skola, hoppträning
Torsdag: Skola, dressyrträning
Fredag: Långfredagen= ledig, stallet,middag hos farbror
Lördag: Jobb, stallet
Söndag: Jobb, stallet, packa

Vecka 15
Måndag: Stallet, kryssning
Tisdag: Kryssning
Onsdag:
Torsdag: Dressyrträning
Fredag: Stallet
Lördag: ev dressyrprogramsträning hos sophie
Söndag:Clear round dressyr skogslotten LB:1 samt ev hagfix

Så ser mina veckor ut ungefär. Nu ska jag ta och käka något sen dra mig till bussen:)<3


Ha detså brai det fina vår vädret så hörs vi senare<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: