Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Herre gud

Kategori: Jonna

Trotts en sjukt dålig försäljning och en hel del besvikelser på uf mässan är jag ändå glad, för när vi stod i montern fick jag ett mejl från linné universitetet att jag hade vunnit deras tävling som jag deltagit i under tisdagen:) första gången jag vinner något så extra kul med tanken på det:D problemet var bara att jag skulle hämta priset där men mejlade dem om de hade lust att skicka vinsten till mig och jag betalade frakten. Fick ett mejl i morse att hon skulle packa vinsten och sen skicka den, samt att de står för frakten så är sjukt glad nu:) hade blivit lite lack om jag hade vunnit och inte kunnat få hem priset med tanken på att det är första gången jag vinner något:P nu är jag snart i stallet så bloggar mer när jag kommer hem:)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2857763/images/2012/pic_192970794.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: