Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

God morgon

Kategori: Jonna

Sitter i mitt rum och pluggar,tänkte först åkt in och satt mig i skolan för att göra det. Men struntar i det och åker in till matten sen istället:P Just nu känns det som att livet liker och att allt är bra igen:) jag är så himla glad över att jag har så fina vänner som ställer uppför en när man behöver den som mest. Även fast jag kan vara sur och långsint så har denna person ändå funnits där för mig. Även fast jag många gånger gråtit över denna person och känt att mitt liv är över så har denne vän nu visat att det är en vän att hålla fast vid.

Äkta vänner ställer upp för en och det är precis vad denna person har gjort:) Denna erson gjorde att jag äntligen ville gå på balen igen och jag kommer vara evigt tacksam över detta. Vet dock inte hur jag ska tacka denna person men jag kan säga att jag är väldigt glad över att jag träffat en person som denne.:)

Nu ska jag fortsätta plugga, kanske slänger in något litet inlägg under dagen, det är sånt som märks:P Men annars så hörs vi i kväll efter dressyrträningen

Kramizz Jonna<3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Får man fråga vem du ska gå med :-)

    2012-03-29 | 19:02:59

Kommentera inlägget här: