Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

glömde blogga i går

Kategori: Jonna

hehe, sorry men glömde helt enkelt blogga när jag kom hem från träningen. som förövrigt gick super bra:D

Idag var jag ledig:) vaknade vid 9 gick upp och plugga till halv 12, lagade mat till kvällen, gjorde lunch, cyklade till stallet, red ut på super galen och pigg ponny;), tag in hästarna, åkte hem, städa, åt mat och nu sitter jag och ser på TV.

Jag har inte så mycket mer att skriva nu, men vi hörs i morgon vet ej om jag hinner blogga innan jobbet men annars blir det efter, nu ska jag fortsätta se på tv, sen sova

Ha det så hörs vi<3

KRAMIZZ<3



Saknar dig älskling<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: