Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Förklarar den dåliga uppdateringen

Kategori: Jonna

Som ni kanske märkt så har uppdateringen inte varit på topp de senaste dagarna, tänkte förklara varför. Det är nämligen så att jag under flera månader känt mig stressad och inte haft någon ork. Men i går tog det totalt stopp, jag satt och plugga i mitt rum och helt plötsligt så somnade jag i böckerna och klockan var bara kvart över 8 vaknade inte förrän halv 8 i dag. Fick då värsta utbrottet och tårarna bara rann och jag satt och skaka. Jag är på väg in i väggen helt enkelt. Men kanske inte så konstigt egentligen då jag har skolan, vänner, körkort, stall, familj, bloggen och framtiden. Hinner inte med så därför måste jag välja bort några saker och därför blir det bloggen, får se när och om jag kommer tillbaka. Kommer kanske tillbaka om 1 vecka, 1 månad, 1 år eller aldrig, det återstår att se. För som det är nu så orkar jag inte mer.

Ni alla får ha det bra så kanske vi ses någon dag.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Saneringen har börjat, första bocken i checklistan gjord.

    Bra jobbat <3

    2012-03-15 | 09:36:47

Kommentera inlägget här: