Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Dags att åka till stallet

Kategori: Jonna

Sitter och väntar på bussen till stallet:) ska ta in hästarna och sen bara fixa stallet sen snabbt hem för har massa att plugga, måste göra klart ett 4 sidors arbete, har skrivit 1, göra klart ett matte prov dock bara 3 tal, skriva en restaurang text på spanska samt plugga spanska ord, fixa det sista på bokföringen också måste jag så har en del att göra tur att det inte blev någon dressyrträning:P

Kommentarer

  • Kristina Warg säger:

    Kul att du läser min blogg!:)

    2012-03-01 | 23:59:15
    Bloggadress: http://kristinawarg.se

Kommentera inlägget här: