Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

burit spån

Kategori: Jonna

Så nu är det första prylarna flyttade till nya stallet. Känns faktiskt lite konstigt, har ju stått i samma stall under hela tiden jag haft häst. Men det känns samtidigt roligt:)

Skolan i dagrullade på, fick väldigt mycket gjort då jag var själv hela dagen utan på lunchen såvar ganska skönt:P Sen så har jag fixa date till balen nu och det känns så himla skönt för har under en längre tid varit orolig för detta men i dag blev det klart:D Så nu är det bara skor och smycken kvar sen är allt klart:) Ska även be en kompis om hjälp med smink och hår:)

I morgon blir det först skolan, sen tandläkaren och sen så blir det dressyrtäning:) Ska bli skönt för tränade ju inte förra veckan.

Nu ska jag plugga lite spanska, sen blir det big brother och sen sova.

Ha det bra så hörs vi i morgon

PUZZ<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: