Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Aj, min hand

Kategori: Jonna

har riktigt ont i handen efter dagens jobb. Det är nämligen så att jag kom till jobbet lite tidigare, satt och tog det lugn ett tag bara sen började jag jobba, skulle skrapa grillen och då lossnar gammalt fett och kolavlagringar( låter inte så frächt jag vet men därför vi tar bort det) som landar rakt på min hand. Får typ panik och får inte bort den, men efter en stund så lossnar det.Men vid den här stunden har jag redan fått rejällt ont, men tänker inte mer på det utan jobbar bara på tills jag slutade. Efter jobbet så skajag tvätta och smörja in händerna. När smörjan hamnar på huden så börjar hela handen bulta och jag känner sjuk smärta. Kom sen hem och fixa med mat och så. Nu sitter jag och ser på gladiatorerna med mamma, eller hon ligger och soveroch jag sitter och bloggar:P

Är dock ganska svårt att blogga med en hand för gör as ont när jag använder höger handen:(
Upp står ganska stora problem när man ska smsa:P för tummen är värst och jag är höger hänt.Men det är bara att bita ihop och ta och skita i den onda handen och ta och gå upp tidigt i morgon för att sen ta och jobba.

Blir ju en timme mindre sömn i morgon då man ställer om till sommartid i natt:)

Nu skajag fortsätta se på gladiatorerna så vi hörs i morgon eller i natt:P om vi inte hörs senare så GOD NATT<e

Kommentarer


Kommentera inlägget här: