Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Tack till alla som gjorde min födelsedag grym<3

Kategori: Jonna

Kan säga att denna födelsedag har varit grym, började med grattis på Hugo natten mellan torsdag och fredag, sen väcktes jag av mamma och pappa på fredag morgonen, fortsatte sedan till Anna för lunch, sen vidare till sebbe för smultronvin och mys med Anna på balkongen:) på kvällen kom sebbe, Anna, Elin och Kristofer till mig och grilla, vid 11 gick vi till puls/hugo och partade lite, dagen slutade med pommes och pizza hos sebbe.

Lördagen tillbringades i stallet samt bakade cupcakes, på kvällen var det först födelsedagsmiddag på Golden Bangkok med Yulisa, sen till albert för lite party.

Söndagen firades med stukad fot och födelsedags firande med släkten

Vill tacka alla för en underbar födelsedags helg:)

Nu sitter jag på bussen på väg mot stan, hörs senare:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: