Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Lever i en dröm

Kategori: Jonna

Tror fortfarande att jag drömmer, men det är sant, jag har tagit körkort:D är så himla glad:) sen så var det bal i lördags, galet trevligt :) i går var Mia och noblesse och tävla Fälttävlan, nollade terrängen med lite straff tid:) laget vann omgången och hela serien:)

Veckan som kommer ser ut som följer:
Måndag: skola, stallet, grilla hos min lärare
Tisdag: skola
Onsdag: ledig, stallet, puls
Torsdag: mösspåtagning, lärarmiddag, puls och Hugo
Fredag: födelsedag, ev utgång
Lördag: middag med yulisa:) ev utgång
Söndag: släkten firar mig

Tar nästa också:
Måndag: volleybollturnering, puls
Tisdag: grillning i ågelsjön
Onsdag: ????
Torsdag: fixa flaket, äta med klassen
Fredag: student:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: