Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

gick inte som jag hoppades på

Kategori: Jonna

Jag skulle ju ha börjat blogga förra veckan men har helt enkelt inte haft tid.
I tisdags så var jag med Anna uppe vid sjön och tog första riktiga doppet för i år. Sen på kvällen var det träning med bästa ponnyn:) hon var mega fin<3
I onsdags så var jag i stallet på eftermiddagen, annars så gjorde jag inget förutom att vila upp mig:P
I torsdags var det först tandläkaren, sen jobb mellan 16:15-21:00
I fredags så var det midsommar med kubb, grillat, jordgubbar m.m
I lördags var jag först i stallet sen såg jag på unknown :)
I går så slappade jag mest hela dagen:)

I dag var jag i stallet och red min princessa, hon var mega fin. I morgon är det träning kl 10 så blir tidig uppgång, sen jobb 16:15-0:45. Så nu är det dags för mig att ta och läsa min bok sen sova. God natt så hörs vi i morgon <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: