Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Träning med både minus och plus

Kategori: Jonna

Framridningen till dagens dressyrträning var katastrof:( hon backade, höjde huvudet, skulle absolut inte gå framåt men det var ändå bra att hon gjorde det när min tränare såg på, så nu vet jag vad jag ska göra när hon håller på så.  Resten av träningen gick super, känner dock att motiationen när jag rider själv inte är på topp, för det varierar så mycket mellan gångarna för första gången efter träningen är hon jätte fin, nästa gör hon som hon gjorde i dag,ibland ger jag upp och rider ut istället för orkar inte med tjafs, nästa gång jag rider så är hon galen, as pigg och typ stutsar på stället. Men sen på träningen är hon fin iaf. Nu ska jag ta och tända lite ljus och läsa min bok, samt äta lite godis.ha det bra så hörs vi
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: