Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

till skolan

Kategori: Jonna

med massa hostmedicin, nässpray och nässdukar drar jag mig mot skolan, Sluat halv 5 i dag, först 25 minuter basgrupp sen 35 minuters lunch sen 3 timmar och 45 minuters idrottspsykologi eller 3 timmar och 15 minuter idrottspsykologi beror på om vi ska vara i idrottshuset eller inte för då får vi bara vara där till 4, ska dock inte vara med om vi har idrott för hostar snart upp mina lungor eller det känns så i alla fall. Nu måste jag fixa mig sen dra mig till bussen, efter skolan lir det direkt stallet:) Ha det, btw kanske gör något litet inlägg från mobilen senare under dagen:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: