Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Sjuk

Kategori: Jonna

Har varit sjuk sen i tisdags, hade nästan ingen röst i tisdags sen i går hade jag feber, ont i huvudet, ont i halsen, hosta, riniga ögon och snuva så var hemma från skolan både i dag och i går, mår lite bättre nu men hostar som en tock och snorar som bara den:( Får se om jag går till skolan i morgon, beror på hur jag mår. Som grädden på moset fick jag kasta mig till stallet i går för Noblesse blev dålig, hon har varit lös i magen sen i måndags, men sen i går var hon jätte hängig och åt inget så veterinären fick komma ut, Hon fick lite mediciner, den ena skahon äta i 4 dagar 2 gånger om dagen och den andra ska hon ha tills burken tar slut. Problemet är bara det att hon vägrar äta någon av dem så i dag fick jag typ stå med betfor och rivna morötter och äpplen och mata henne, och sen fick jag ge henne de andra som hon ska he i 4 dagar utblandat med vatten i en spruta i munnen, det gick bättre men inte helt hundra. Nu ska jag ta och sova så hörs vi i morgon:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: