Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Sitter i skolan

Kategori: Jonna

Sitter i skolan och väntar på att min basgrupp ska börja. Slutar 12:10 så då ska jag äta lunch med Olivia:) sen hem och byta om för att åka till stallet:) ska nog skritt jobba lite i dag och om det går så blir det trav och galopp också:) Sen efter stallet blir det snabbt hem och duscha och byta om, för att sen åka in till stan för bowling och god mat med mina jordgubbskollegor:) Sen efter det ska jag till Anna och vända typ för sen drar vi ner till puls och dansar all night long:D

Sen i morgon så blir det jobb 11:15-16:00, men nu börjar jag snart så vi hörs kanske i kväll:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: